gyakran ismételt kérdések

Kérjük, ellenőrizze, hogy az értesítés nem került-e a spam mappába.
Előfordulhat, hogy a saját informatikai részlege a MEWA összes e-mailjét letiltotta. Ebben az esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot a saját informatikai részlegével.

Ha mindkét lehetőséget ellenőrizte, akkor kérheti a jelszava visszaállítását, amiről új értesítést kap. Ehhez kattintson az „Elfelejtette jelszavát?” lehetőségre a bejelentkezési oldalon.

A helyes bejelentkezési e-mail-címet használja? Kérjük, hogy bejelentkezéshez mindig azt az e-mail-címet használja, amellyel regisztrált.

Nem biztos abban, hogy a megfelelő jelszót használja? A bejelentkezési oldalon található „Elfelejtette jelszavát?” lehetőség használatával új jelszó létrehozására szolgáló hivatkozást igényelhet.

A törzsadatokat tartalmazó adatbázisunk egyesítése és módosítása során szükség lehet arra, hogy újból regisztráljon az ügyfélportálon. Itt regisztrálhat.

Itt regisztrálhat. Kérjük, hogy készítse elő MEWA-ügyfélazonosítóját és azt az e-mail-címét, melyen személyesen elérhető.

Ha műszaki problémát tapasztal az ügyfélportál használata során, a következő lépések végrehajtásával esetleg elháríthatja azt. Kérjük, minden lépés után ellenőrizze, hogy továbbra is fennáll-e a probléma. Ha sikerült elhárítania a problémát, akkor a további lépéseket már nem kell végrehajtania.

  • Frissítse webböngészőjét. Ügyfélportálunk a webböngészők legújabb verziójával működik a legjobban.
  • Használjon másik webböngészőt. Így megállapíthatja, hogy a probléma az adott böngészővel függ-e össze.
  • Tiltsa le azokat az eszköztárakat vagy kiegészítőket, melyek nem a webböngészővel vannak előre telepítve. Egyes böngészőbővítmények vagy kiegészítők hátrányosan befolyásolhatják az ügyfélportál teljesítményét. Ha a bővítmények letiltása megoldja a problémát, akkor kapcsolja be őket ismét egyenként, hogy lássa, melyik bővítmény okozta a problémát. Tájékozódjon róla, hogyan kezelheti az Internet Explorer, a Chrome vagy a Firefox bővítményeit.
  • Ürítse ki a böngészője gyorsítótárát, és törölje a MEWA vállalathoz kapcsolódó sütiket. Tájékozódjon róla, hogyan ürítheti ki az Internet Explorer, a Chrome, a Safari vagy a Firefox gyorsítótárát.

Mit kell tudnom, mielőtt kiürítem a böngészőm gyorsítótárát, vagy törlöm a sütiket?

A sütik törlése miatt más, a böngészőjében tárolt adatokat is elveszíthet, például az elmentett jelszavakat és bejelentkezési adatokat. Esetleg szeretné máshová elmenteni ezeket az adatokat, mielőtt törli őket.

A gyorsítótár kiürítése általában nincs kihatással az elmentett fontos adatokra.

Ha a lépések egyike sem oldja meg a műszaki problémát, akkor kérjük, küldjön nekünk igénybejelentést, vagy forduljon a MEWA ügyfélszolgálati csapatához.