Ha műszaki problémát tapasztal az ügyfélportál használata során, a következő lépések végrehajtásával esetleg elháríthatja azt. Kérjük, minden lépés után ellenőrizze, hogy továbbra is fennáll-e a probléma. Ha sikerült elhárítania a problémát, akkor a további lépéseket már nem kell végrehajtania.
- Frissítse webböngészőjét. Ügyfélportálunk a webböngészők legújabb verziójával működik a legjobban.
- Használjon másik webböngészőt. Így megállapíthatja, hogy a probléma az adott böngészővel függ-e össze.
- Tiltsa le azokat az eszköztárakat vagy kiegészítőket, melyek nem a webböngészővel vannak előre telepítve. Egyes böngészőbővítmények vagy kiegészítők hátrányosan befolyásolhatják az ügyfélportál teljesítményét. Ha a bővítmények letiltása megoldja a problémát, akkor kapcsolja be őket ismét egyenként, hogy lássa, melyik bővítmény okozta a problémát. Tájékozódjon róla, hogyan kezelheti az Internet Explorer, a Chrome vagy a Firefox bővítményeit.
- Ürítse ki a böngészője gyorsítótárát, és törölje a MEWA vállalathoz kapcsolódó sütiket. Tájékozódjon róla, hogyan ürítheti ki az Internet Explorer, a Chrome, a Safari vagy a Firefox gyorsítótárát.
Mit kell tudnom, mielőtt kiürítem a böngészőm gyorsítótárát, vagy törlöm a sütiket?
A sütik törlése miatt más, a böngészőjében tárolt adatokat is elveszíthet, például az elmentett jelszavakat és bejelentkezési adatokat. Esetleg szeretné máshová elmenteni ezeket az adatokat, mielőtt törli őket.
A gyorsítótár kiürítése általában nincs kihatással az elmentett fontos adatokra.
Ha a lépések egyike sem oldja meg a műszaki problémát, akkor kérjük, küldjön nekünk igénybejelentést, vagy forduljon a MEWA ügyfélszolgálati csapatához.