MEWA is one of the drivers of a future-oriented economy. This was the verdict of the jury of the German Excellence Award, which selected MEWA as one of 30 companies.
German Institute for Service Quality
In a Germany-wide study of 480 companies from 40 industries, MEWA received the best overall rating in the "hygiene and textile services" category.
WELT, Customer satisfaction in B2B
For the fifth time in a row, our company was awarded the "Brand of the Century" quality seal by an independent jury of experts.
German Standards, Brand of the century

gyakran ismételt kérdések

Kérjük, ellenőrizze, hogy az értesítés nem került-e a spam mappába.
Előfordulhat, hogy a saját informatikai részlege a MEWA összes e-mailjét letiltotta. Ebben az esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot a saját informatikai részlegével.

Ha mindkét lehetőséget ellenőrizte, akkor kérheti a jelszava visszaállítását, amiről új értesítést kap. Ehhez kattintson az „Elfelejtette jelszavát?” lehetőségre a bejelentkezési oldalon.

A helyes bejelentkezési e-mail-címet használja? Kérjük, hogy bejelentkezéshez mindig azt az e-mail-címet használja, amellyel regisztrált.

Nem biztos abban, hogy a megfelelő jelszót használja? A bejelentkezési oldalon található „Elfelejtette jelszavát?” lehetőség használatával új jelszó létrehozására szolgáló hivatkozást igényelhet.

A törzsadatokat tartalmazó adatbázisunk egyesítése és módosítása során szükség lehet arra, hogy újból regisztráljon az ügyfélportálon. Itt regisztrálhat.

Itt regisztrálhat. Kérjük, hogy készítse elő MEWA-ügyfélazonosítóját és azt az e-mail-címét, melyen személyesen elérhető.

Ha műszaki problémát tapasztal az ügyfélportál használata során, a következő lépések végrehajtásával esetleg elháríthatja azt. Kérjük, minden lépés után ellenőrizze, hogy továbbra is fennáll-e a probléma. Ha sikerült elhárítania a problémát, akkor a további lépéseket már nem kell végrehajtania.

  • Frissítse webböngészőjét. Ügyfélportálunk a webböngészők legújabb verziójával működik a legjobban.
  • Használjon másik webböngészőt. Így megállapíthatja, hogy a probléma az adott böngészővel függ-e össze.
  • Tiltsa le azokat az eszköztárakat vagy kiegészítőket, melyek nem a webböngészővel vannak előre telepítve. Egyes böngészőbővítmények vagy kiegészítők hátrányosan befolyásolhatják az ügyfélportál teljesítményét. Ha a bővítmények letiltása megoldja a problémát, akkor kapcsolja be őket ismét egyenként, hogy lássa, melyik bővítmény okozta a problémát. Tájékozódjon róla, hogyan kezelheti az Internet Explorer, a Chrome vagy a Firefox bővítményeit.
  • Ürítse ki a böngészője gyorsítótárát, és törölje a MEWA vállalathoz kapcsolódó sütiket. Tájékozódjon róla, hogyan ürítheti ki az Internet Explorer, a Chrome, a Safari vagy a Firefox gyorsítótárát.

Mit kell tudnom, mielőtt kiürítem a böngészőm gyorsítótárát, vagy törlöm a sütiket?

A sütik törlése miatt más, a böngészőjében tárolt adatokat is elveszíthet, például az elmentett jelszavakat és bejelentkezési adatokat. Esetleg szeretné máshová elmenteni ezeket az adatokat, mielőtt törli őket.

A gyorsítótár kiürítése általában nincs kihatással az elmentett fontos adatokra.

Ha a lépések egyike sem oldja meg a műszaki problémát, akkor kérjük, küldjön nekünk igénybejelentést, vagy forduljon a MEWA ügyfélszolgálati csapatához.